Your mind is playing tricks on you my dear.



Tänk vad mycket dumt man tänker och känner när man är ungdom. Just i detta nu är det som att jag ser allt det från utsidan, och känner att jag är så jävla bra. Vet inte vad det har varit med mig nu på senaste men jag har bara känt mig nere och tänkt ologiska tankar. Alltså jag hoppas att någon vuxen läser det här och skrattar gott och känner igen sig, för det skule vara det ultimata beviset på att det går över. Tror jag är mitt i nån sorts ålderkris eller dylikt. Men, just nu vet jag i alla fall att jag har allt jag har önskat mig och vill bara hälsa er alla att jag är jävligt bra helt enkelt. Ni som ser det här borde stäcka på er lyfta på hakan och bara säga samma sak, för ni är också jävligt bra. 

- Saludos amigos. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vinterdepression

2013-03-04 @ 01:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0