Känslig Vänlig Konflikträdd och Lojal



Jag gjorde ett personlighetstest för att få en hum om vad jag kanske vill göra i framtiden. Resultatet på personlighetstypen stämmer delvis in väldigt bra, men jag vet inte riktigt vad jag fick ut av yrkesförslagen haha. Ni kan ju testa det på länken ovan (man får leva med att resultatet är översatt med typ google-translate)

Rebeckas personlighetstyp:

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.


Karriärer som skulle kunna passa Rebecka:

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0