You are the one

Tumblr_mf50utotlj1rz0n0vo1_500_large
Ikväll har jag hängt med Gustav och kisse och för en stund glömt bort hur stressad och jävlig jag känner mig. Fast allt är ju inte stressigt och jävligt såklart. Det är så varmt ute att asfalten börjar kika fram och det gör mig lyrisk, jag hoppas på en tidig vår i år. Idag var jag på ett rekryteringsmöte för McDonalds som kändes helt okej så om ett par veckor får jag veta om jag ska få flippa burgare i sommar. Nu sitter jag här och har hällt i mig en kopp varm mjölk och ska borsta tänderna. Sen ska jag läsa om spännande saker som matspjälkning, andning, blodet och transportsystem innan jag somnar - What a blast 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0