Tisdag och klimakterieyoga

Här är en bild på finaste Rosa från när vi sprang omkring på universitetet och undrade vad vi skulle göra av våra liv.

Idag har varit en skön dag, sov länge och körde ett yoga pass som egentligen är för 40+ kvinnor = har krälat runt och flåsat på bredvid tv-soffan. Sen gjorde jag asgod frukost:
Och efter det har jag bara sölat omkring och gjort ingenting, men gjort upp planer om plugg ikväll i alla fall med min amiga på andra sidan gatan. Fast en vettig sak har jag gjort idag - marinerat kyckling. Det är ju faktiskt kul att laga middag nu när man ändå är hemma hela dagarna (skulle vara världens bästa hemmafru - men oroa er inte det kommer ej hända). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0