morniiing coffeeeee

485075_432254160190769_650717679_n_large
Det här är jag just nu. 
Vaknade kl 8 när mamma var på väg till jobbet och efter det kunde jag inte somna om så glodde på första avsnitten av new girl. Nu sitter jag här med ögonlock tunga som bly och har just kokat en stark kopp kaffe. Jag som knappt dricker kaffe längre om det inte bjuds av någon. Nu ska jag i alla fall finslipa på en redovisning jag ska till skolan för att göra om två timmar. Men det är lugnt, den sitter rätt så bra i lillhjärnan vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Cornelia Appelgren

Åh Maddie!! Den där hunden, hon är bäst <3

Svar: Visste inte ens att det var en känd hund men kollade upp henne nu, vilken pärla :D
Repekka

2013-02-27 @ 21:24:08
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0