klänningsproblemet

Dry Lake Mirir Dress Black/Gold Bubbleroom.seDry Lake Mirir Dress Black/Gold Bubbleroom.seImage 2 of ASOS PETITE Exclusive Lace Full Skirted Dress with Cut Out BackImage 1 of ASOS PETITE Exclusive Lace Full Skirted Dress with Cut Out Back
Har suttit hela kvällen och stirrat mig blind på diverse klänningar till balen, men har inte blivit mycket visare av det. Helst skulle jag villa beställa alla och prova dem, men sånt är ju omständigt och drygt. Mitt huvud får väl mala på tills jag kommer fram till nåt vettigt. 
  1. Inget helsvart, det är ingen begravning jag ska på
  2. Inte en galnsig klänning, all ära åt de som gillar klassiska prom dresses but it aint 4 me

Kommentarer
Postat av: maria

mitt största problem är vem fan jag ska gå med!!!!

2013-02-12 @ 00:41:36
URL: http://maariabodin.blogg.se
Postat av: Coco

Du skulle ju passa bra i den sista! Det finns ingen som passar så bra i massa ljusa klara färger som du, inte någon jag känner till i alla fall!

2013-02-12 @ 08:59:40
Postat av: Lovisaaaa

den högst upp eller den till höger under dom!! :)

2013-02-12 @ 12:16:44
URL: http://jelovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0