3 problem


En bild jag tog en kväll efter 5ive, ba "hej här ligger jag och sover som en liten docka, inget konstigt alls!"

Men det jag egentligen skulle säga är att min kropp beter sig väldigt konstigt numera på tre olika sätt
  1. Jag har dragits med en förkylning i två månader nu, och den blir varken bättre eller sämre. Min högsta önskan just nu är väl att jag ska få nån megafeber, ligga död i några dar och sen vara frisk. Men inte det, jag bara fortsätter vara förkyld. Jävla immunförsvar som sviker. 
  2. Jag har slutat vara FRUKOSTMÄNNISKA. Det här är nog det värsta, att jag, som brukade skratta åt folk som sade "jag kan inte äta nånting på morgonen mår bara illa då" och själv brukade käka två mackor, fil, frukt, ägg (alltså allt man hittar, frukost är ju bästa målet på dagen). Jag har då blivit en sån som öppnar kylen med avsmak på morgonen och käkar nån ful liten macka. Är besviken på mig själv, men har nu mera full förståelse för er andra. Får kanske tillbaka frukostaptiten när jag blir frisk.
  3. Sist men verkligen inte minst; jag kan inte somna om nätterna. Det går bara inte att sova och jag försöker med allt. Att inte göra nånting, att läsa bäcker, att kolla på serier, äta, dricka, allt. Har sovit skitdåligt senaste veckan, somnat 3-4 på morgonen hela skolveckan och sen varit död dagen efter. Fun times, ska verkligen engagera mig i att somna tidigt ikväll, kan gå bättre eftersom jag tränade idag. Hoppas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0