Måndag, igen

Imorse cyklade jag till skolan (efter lite övervägande om jag skulle stanna hemma och jobba med PA-100) eftersom solen sken och det var ganska varmt + för att jag har insett att bensin kostar mycket pengar och att det är trist att glo på bensinmätaren som ledsamt går ner och ner. Det blåste i alla fall som själve fan när jag cyklade, fast det var fint ute och jag hade gott om tid. Var på bra humör för att jag insåg att det bara blir varmare och soligare härifrån. 

Sen var det som förväntat en inte så produktiv dag i skolan, vi gjorde inget speciellt. Jag insåg idag i alla fall att rapporten förprojektarbetet ska in nästa torsdag. Det känns förjävligt, inte totalt utom räckhåll men mer som en stor sten i bröstkorgen. Så idag och imorgon har jag tänkt bli klar med min produkt så jag kan få det gjort. 

Large

Tillägnar den här bilden från we♥it till mig själv och alla som känner samma stress/press på sig just nu, stay strong för nu är det bara slutspurten kvar av gymnasiet och sen kan man välja själv hur man vill börja resten av livet.

Exempelvis med en paus.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0