87 år och stelopererad

Som rubriken lyder har jag känt mig idag. Fick ett litet ryggskott igår, och det förbättrades inte av en natts stilla sömn. För att sammanfatta dagen: Tog mig knappt upp ur sängen, trodde jag skulle svimma när jag lyckades, gick en promenad på 600m som tog mig 35 minuter, ringde och väckte Ellen för att prata av mig (Sorry hun, men det var skönt ♥), somnade på soffan, vaknade och kände mig bättre. 

Sen tog jag och Maria en sväng ut på ersboda för att gå runt och kika på lite prylar, hoppade omkring på kryckor hon lånade mig. Har fortfarande ont, och ber till gud att det inte blir så illa under natten så att jag vaknar som imorse. 

Ja, som ni hör och som alla har fått höra hela dagen tycker jag synd om mig själv. Det här är det ultimata beviset på att karma inte funkar, cuz imma niz person. Vill inte vara 87 år gammal och steloperead längre, det var ingen höjdare. 

Sammanfattar mina känslor till den här dagen med två gamla snapchats:
1. Less 2. Ledsen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0