Julstämning

Hann pussa lite på bästa Gustav igår kväll och idag köpte jag hem sushi till middag innan jag skulle iväg till online. Hur gott som helst var det + hann sova en stund efter skolan innan jobbet så det var skönt. Gick bara fint där också och efteråt gick jag en sväng genom stan i väntan på bussen. I ögonblicket på sista bilden var första gången som jag fick en sån här riktigt mysig julkänsla. Jag ber till gudarna att snön får ligga kvar nu för det blir så ljust och fint! Ska snart gå och lägga mig, nu sitter jag i soffan och lyssnar på mammas lustiga snarkningar. Längtar verkligen till lördag då mysteriet på greveholm börjar (den måste vara bra!) och till första advent på söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0