Halloween x2

Tog bara två bilder från halloweenfesten i Evelinas nya lägenhet, varav den ena är en egobild jag inte delar med mig av och den andra av de här stiliga killarna! Det var en trevlig kväll med massa råbra utklädnader (extra cred till Hermans hemmagjorda batmandräkt, synd att jag inte var mer aktiv med kameran). Själv var jag vampyrkapten 
Mitt på lovet gick vi ut på lokal ett par tjejer från klassen och det var riktigt trevligt. Förfestade hos Sture och tog sen bussen till the kö of death, jätteskönt när man kom in och kunde andas igen.  Mindre kul var när vi började bryta av lysande pinnar för att få ut lysande gegga som jag fick i ögat. Var bergis på att jag skulle bli blind men sen lyckades jag tvätta bort det och kvällen fortsatte med mer dans etc.
Anyways bra evenemang och tack för kvällen classm8s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0