Måndag i punkter


  • Träffat Gustav
  • Varit i skolan med Ellen
  • Gått på stan
  • Lagat mat
  • Spelat the sims 3 destination världen
  • Sovit
och nu då vaknat, känner att jag kanske inte prioriterar min tid riktigt som jag borde efter skolan. Dock var det en lång dag och jag känner mig utmattad ganska ofta fast jag sover helt okej. Känner mig liksom också så stressad att jag bara släpper allting, men nu kör vi! ska skriva klart en skitliten engelskauppgift nu och börja kolla noggrannare/börja med motivationsuppgiften till psykologin. Måste bara göra en ordentlig slutkläm med allt arbete nu så jag kan ta sommarlov med gott samvete om ganska precis 5 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0