18 BAST!


Blev kidnappad i fredags av min egen mamma på väg hem från stugan och sen överraskad med middag tårta och presenter av bästa tjejerna, ni är BÄST!
Sista bilden är förresten Marias, tyckte den var lite fin. Förresten kommer alla bilder med den storleken vara snodda från henne.


På kvällen cyklade vi ner till älven för att grilla festa och hänga, fick höra ett fint ja må hon leva vid tolvslaget. Sen på natten for jag och Gustav hem till han och flippade burgare.

På självaste bemärkelsedagen firades jag av familjen med smörgåstårta och min egenpåhittade tårta med cholkladbottnar, hallon, mango och citronfrosting. Pappa tyckte han var jättekul genom skålen och jag fick massa fina prylar till framtiden!

Avslutade min artonårsdag med att gå ut på pipes tillsammans med Gugge, Ellen och Sebastian. Riktigt trevlig kväll må ja då säga! Hade rent allmänt en skitbra helg och födelsedag så tack till alla som bidrog till det. Helgen avslutade jag och Guggs med sushi på Shogun, mmmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Figaro

Trevliga bilder, och grattis i efter skott.

2012-07-24 @ 22:51:04
URL: http://evigfilosofi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0