En snöig Lördag

Började lördagmorgonen bra som jag berättat tidigare och sen åkte jag iväg till regementsområdet och jobbade med att slå in paket i 5 timmar. Skön omväxling från att vara telefonförsäljare plus att jag är guden på att slå in paket så det passade ju bra! Var ganska lugnt och så, senare agerade jag taxi åt far och hans vänner för att sen fixa till mig själv och åka iväg på partyparty. Det var snökaos hela dagen, snön bara yrde och slog en i ansiktet och jävlades men jag lyckades ta mig hem till Erik. Mycket bra kväll med trevligt folk och bra prat och konstig impro-sång. Det var vad jag behövde efter jobb- och skolstressen jag haft senaste två veckorna. Nu är det bara att försöka köra hårt i skolan innan jul. PS alla ni som har radio och tv kalendern, radiokalenden är ju hur fin som helst, jag måste lyssna på avsnitten som varit imorgon bara för att den är så fint ritad, kolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0