Musse Pigg


Dricker te

Ser okej ut

Ser skräckinjagande ut (med en redig klo också!)

Idag kom jag mig iväg till forex så nu är plånboken tjock av dollar! En lite rolig grej, på alla deras pengar, mynt som sedlar, står det "In god we trust". Nog för att största delen av den amerikanska befolkningen kanske är kristna men fortfarande, pengar och religion, det klingar konstigt i mina öron. Nåväl dom har ju sina egenheter dom där Amerikanerna. Nu dricker jag som sagt te och lyssnar på Jason Mraz, ikväll bär det av på konfaåterträff.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Såg att dom hade fått inte några nya nu! :o VILL HA FLEEER! beroendeeee :O haah men dom var mycket mindre än vad jag trodde och ganska svåra att få på och min har du redan börjat spricka men grymt snygga :D

2011-09-16 @ 09:12:55
URL: http://jelovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0