Fake

Blev lite inspirerad av den här hemsidan när jag klickade in på Lovisas blogg, vilket resulterade i att jag släpade med mig Rosa till lekia för att kolla in faketatueringar. Knallar in på leika, kollar på lite diverse leksaker och letar efter tatueringarna som är spårlöst försvunna. Frågar en man på kanske fyrtifem-femti bast och hjälp och han visar oss var dom finns varpå han börjar föreläsa om hur dåligt det är med riktiga tauteringar och hur man är fast med dom för livet. Jag ler lite tvingat och säger något i stil med ´jo där har du ju en poäng´. Efter en del velande bestämmer jag mig för att köpa ett ark och mannen som nu sitter i kassan säger "nu borde de här räcka ett tag för dig". Han tyckte nog jag var lite konstig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHHAHHAHA,xD.

jag har 10% på den internet sidan , så vill du ha nått säg ba till :P

2011-09-15 @ 15:10:33
URL: http://jelovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0