Tio saker du vill göra innan du dör



  1. Genomföra ett marathon utan att stanna, med en skaplig takt. Det är verkligen nummer ett på min priolista i saker att göra innan jag dör. Närmaste målet är att jogga en mil, vilket jag säkert fixar om jag tar det lugnt och fokuserar. Sen blir det ett fullt marathon på 4.2 mil. 
  2. Hoppa fallskärm, gärna så att man är fastspänd i någon anna utifall att man skulle svimma eller bara vara allmänt dålig på det. Då behöver man ju inte tänka på om man ska göra fel.

  3. Komma över mina rädslor och bara kunna lita på mig själv att jag kan fixa saker. 

  4. Jag skulle vilja bli uppmärksammad för något jag gjort, t.ex. skiva en bok eller måla och ställa ut och få en massa bra recensioner. 

  5. Hjälpa någon rätta till sitt liv. Jag tänker inte bli en sån här galen kvinna som söker sig till brottslingar i fängelset i tron om att jag med min kärlek kan bota deras seriemördande. Men bara få någon att må bra över sig själv tack vare mig, tanken på att bli psykolog finns ju trots allt där. 
  6. Se Coldplay live.

  7. Utbilda mig till brandman och jobba som det i några år. 

  8. Slänga mig ut genom ett fönster, utan att få några skador då. Det här skulle då mest troligt vara en del av min brandmanskarriär.

  9. Gifta mig, med en riktigt stor och puffig vit eller champagnefärgad klänning utan axelband. Jag vill ha ett stort bröllop och alla våra vänner och bekanta ska vara bjudna. 
    car, driving, friends, girls , road
  10. Genomföra en lång roadtrip genom hela USA med ett par vänner, under minst en månad så man verkligen hinner med allt man vill hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0