Misery



Alltså hur snyggt är inte det här omslaget? jag ungefär lever och andas den akustiska versionen av "Misery" just nu i ett kaos av tonårskänslor. 
   Idag gjorde jag något som händer alldeles för sällan - jag tog mig ut och sprang. Joggade i en hemskt långsam takt, säkert som den långsammaste träningskärringen(nä nu överdriver jag, men snabbt gick det inte). Hur som helst, resultatet av detta var att jag orkade jogga i en snirklig väl till Grubbeskolan och tillbaka. Skulle uppskatta att det är 6 km, kan inte minnas att jag har joggat så långt utan att stanna(och om någon träningsnaroman läser det här och fnyser så fu.). Nu, duschad och ansiktsmaskad och matt i kroppen känner jag mig sjukt fräsch. Fräscha tjejer gillas.
   Köpte nya jeans idag också, och ett linne. Har gått lös på det här med shopping sen jag fick min lön. Lite vuxenminuspoäng att jag inte kan hålla hårdare i mina pengar. Anyway, jag måste nästan visa allt jag har köpt nån gång när jag orkar för att man ska förstå vidden av hur illa däran jag är.

NU - läsa pocket till svenskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0