Så kan det gå

Igår hade jag tänkt plugga, japp det är sant hade tänkt ägna en hel fredagskväll åt plugg. Ledsamt och så vidare jag vet men här kommer grejen. Senaste veckan har jag varit sjukt stressad och sovit konstigt och grejer så efter att jag och pappa hade sett på en film och käkat middag somnade jag till på soffan (vi snackar sju-halv åtta tiden) och vaknade först när klockan var tolv. Så går det när man slappnar av efter en stressig skolvecka. Ingen rolig kväll och ingen pluggkväll utan bara sovkväll. Vaknade ur min koma tolv. Så kan det gå när inte haspen är på!

Ikväll ska jag i alla fall till Eva för att fira hennes artonårsdag och jag känner på mig att det kommer bli en asgrym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0