Inköp

Idag har jag inhandlat fixeringsspray för att kunna fixera blyerts- och kolteckningar etc. Ett tips är att köpa det på gamla goa classes, en rätt så stor flaska där kostade hundra riksdaler där och på åkerbloms kostade en väldigt liten lika mycket. Tips nummer två för de som tänker lite mer budget är att använda hårspray, funkar hur bra som helst!
Jag har köpt mer svart bläck också, fick värsta cravingsen för någon dag sen att börja rita serier. Tror jag ska försöka göra några kortare strips någon dag då jag har tid och har kommit på någon coolt att rita+skriva!

Kommentarer
Postat av: Emmzor Lizor

Jaja kör hårt! Jag köpte bläck och stålstiftpenna för ett tag sedan men var dum nog att välja olivgrönt bläck. Det skulle bli coolt med antagningsbrev från Hogwarts tänkte jag. Svart har större variationsmöjligheter och blir inte gult när det torkar, men det tänkte jag inte på.

2011-05-14 @ 23:29:23
URL: http://snut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0