Snart sommar

Igår luchade jag med Rosa och Ellen på taco direct, inte dåligt alls med nacotallrik! lite småäcklig guacca, men sånt får man leva med. Men det var asnice att träffa dem och snacka lite lov och ha lite dålig humor och snacka en hel del annat. You guys rock.
-
Igår kväll var jag hos fina vänner och fikade glassfyllda chocolate chip cockies(ja, ni hörde rätt!!) och hängde. Mysigt, sen höll jag på att somna på nattbussen som var fylld av p12or. Fattar inte varför deras föräldrar släpper ut dem ur burarna, visst förvarar man p12or i bur? om inte så borde det införas.
-
Om en timma plockar far min upp mig för vi ska fara på loppis och leta efter tuffa prylar. Jag sitter i min säng och kollar ut genom fönstret och solen skiner och jag vet att det är plusgrader och då tinar äckelsnön och vet ni, jag kan redan se lite asfalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0