Farmor farfar Jakku jag & stugan



Sover i samma lilla hörn av farmor och farfars sovrum som jag alltid gör. Idag vallades en massa lam hit för att beta här, ja inte i mitt hörn då utan på farmor och farfars åker. Jag småler hela tiden när dom bää'ar för dom låter så dumma. Har lite svårt att sova om nätterna av två anledningar. Ett så tänker jag lite för mycket och två så sover jag lite för mycket på dagarna. Farmor lagar massa god mat och farfar agerar lekfarbror(såna blir man aldrig för gammal för!). Pappsen kom ner hit igår och ska ha mig till att kasta frisbe. Har planer på att tvinga med han till sjön för ett dopp imorgon. Det är väldigt stillsamt här, om jag kunde skulle jag ta fler skogspromenader - men myggorna attackerar i grupp och tömmer en på blod då. Har läst ut Haruki Murakamis bok Vad jag pratar om när jag pratar om löpning och är extremt taggad på att börja springa igen. Fast pax inte långdistans. Har börjat läsa Norwegian Wood också, det är lite knäppt att läsa den nu direkt efter för man märker så väl att han använder sig av egna uppleverser och intressen och så vidare.

Jag saknar Moa och Maria och Ellen och Rosa en massa, ni är bäst bara så ni vet. Tre sistnämda måste lova att åka och bada med mig så fort jag kommit hem!

I'll be yours and you're mine, and I'll be your friend, let's stay til' the end

Kommentarer
Postat av: moa

bilden är bäst förutom det suddiga

kramis löv jo

2011-07-29 @ 21:39:55
URL: http://stoppamigijuni.blogg.se/
Postat av: michaela

Fin blogg allt bra? :D

2011-07-31 @ 14:25:58
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0