Några nyårslöften

Jag ska börja läsa tidningen och kolla på nyheterna oftare. Jag har alltid sämst koll på vad som händer i världen. Plus att internettidningar är sjukt smidiga, och de har massa läsvärda artiklar.

Jag ska sluta tänka och börja göra. Något jag är väldigt dålig på, överanalyserar gärna saker. But, enough with that shit.

Jag ska få bättre kondition. Nä jag ska inte sluta äta och vill inte väga 42kg, men man mår bra av att röra sig och jag tycker ju faktiskt mycket om att springa, egentligen.

Om det är fint väder när jag fyller år ska jag ha beachparty och grilla, och kanske tillochmed stuva in några i min lilla sommarstuga ute vid havet.

Juste, sista. Jag ska börja måla mycket mer istället för att göra ovärda grejer som facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0