Hittils punkt för punkt

Såhär har sista dagen på sommarlovet spenderats hittils:
  • Började dygnet med att kolla på True Blood tills ögonen inte orkade mer
  • Somnade med Coldplay i lurarna
  • Vaknar och skymtar sol utanför fönstret
  • Käkar chips till frulle
  • Parkerar mig i soffan och kollar på mer True Blood
  • Tar en promenad bort mot hästarna i finvädret
  • Hittar en kassettbandsadapter-thingy så jag kan koppla Ipoden till stereon
  • Gör det
  • Dansar as hell till jag dör
  • Slår av den
  • Sätter mig vid datorn
Vilket tar oss till där jag är nu. Sitter i soffan och skriver blogginlägg, men det som komma skall är:
  • Tona mitt alldeles för solblekta hår mörkbrunt
  • Träffa en av mina bästa vänner
  • Troligtvis mer True Blood, sen sömn och sen ettans buss med Rosa till skolan
Ungefär så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0