Grushatet

Jag har en fråga, finns det någon person vandrandes runt på denna Jord som tycker om grus? Om det gör det ska jag övertyga denne, med följande punktlista varför han/hon har fel.
  • Grus smiter in i skorna(hur hårt man än knyter!)
  • Grus färgar snö i äckelfärg
  • Grus i ögat svider som fan
  • Grus krossar dina tänder om du tuggar det
  • Grus fastnar under hundens tassar, hunden drar in gruset till ditt rum, du kliver i det, det fastnar under dina fötter och hamnar slutligen in sängen, och hur trevligt är det liksom?
Behöver jag säga mer? Slutsatsen av det här är att gruskorn är onda varelser som bara vill dig illa, så barn: Akta er för guds skull för grus

Kommentarer
Postat av: ida

Jag tycker om grus!!



GRUS betyder VÅR.



Därför tycker jag om grus. Men alla dina punkter stämmer de med. Men jag ser det som grusets små nackdelar, och jag älskar grus ändå. ~Accepterar~

2011-04-08 @ 13:26:46
URL: http://isislilithstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0