Oh deer




Jag älskarälskarälskar hjort-hysterin. För dom är så himla vackra. Jag älskar när de kliver ut på vägen i mörkret och man kör över dem med sin jeep, då får man gratis lunch liksom, plus att man kan pressa försäkringsbolagen på lite pengar. Nä det var inte det jag skulle skriva, utan jag gillar när de hoppar över vägen med långa skutt och kollar på en med sina diamantögon. Vakraste djuret. Hur som helst, köpte en hjort-tshirt och en skogshuggarskjorta idag.

Världens vackraste posé men ochjagbryrmiginte.blogg.se liksom. Det är senaste fashionposén jag lovar, den funkar såhär; om man vrider på bilden ska man se ut som en arg, fet och strandad säl!

Klicka på bilden och skratta med mig haha!

On a more serious note, idag var jag och fikde med några klasskamrater och sen hittade jag mina drömmars mössa, imorgon ska jag gå och prova den och om den är fin på mig ska den få värma mitt huvud i vinter, ni vet en sån där jättefin pälsmössa som är uppvikt i pannan och har lappar över öronen, råfin. Letade överallt tills jag hittade den. 


Kommentarer
Postat av: moa

hahah bästa bilden<3

2010-09-29 @ 17:44:22
URL: http://misscomplain.blogg.se/
Postat av: Oh Deer!

Rebecca - om du älskar hjorthysteri och mössor, så måste det här vara din drömprodukt:



http://www.facebook.com/pages/Oh-Deer/111227902281284?v=wall#!/pages/Oh-Deer/111227902281284



Köp online på

http://shop.textalk.se/se/shop.php?id=19584



/Martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0