I Want a Rider That's Cool

Igår blev det fredagsmys med Maria och hennes kusse Moa, vi kikade på Grease två, och jag tycker den är så himla mysig. Vi såg den säkert tre gånger en gång när vi var i Marias stuga! Alla som sågar den är sämst, eller alltså jag ser den mer som en fristående film än som en uppföljare till Grease om jag säger så. Sen så är ju killen i den så himla snygg så det är ju ett stort plus!


Ikäll blev det filmkväll hos Kasper med Amanda&Petter, Henrik&Enya, Herman&Eva. Såg "I am legend" och "21". Riktigt bra filmer båda två! Nu är jag trött som få. Snyggt rimmat Pekka! Nä men jag ska kolla lite How I Met Your Mother, fixa lite svartvinbärssaft och sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0