Home is wherever i'm with you


This is what we do.

Jag sitter och lyssnar på myslistan på spotify(just nu tallest man on earth) och jag försöker rita lite på mitt porträtt men det är hemskt svårt när kopian är underexponerad, argh.

Dagens klädsel består av hängslen, hjort-tshirt, myskofta och secondhandhalsduk. Och maffiaboss-skor men det ser ni ju inte. 

Jag ger upp att rita på den hemma, det får fixas på skolan istället med orginaltidningen. Nu ska jag skriva lite på mitt ökanda författarporträtt. Jag är verkligen världens sämsta på att få saker som inte intresserar mig gjorda, det går bara inte. Stopp och block och kortslutning i huvudet bara jag tänker på det. Men nu ska jag göra mitt bästa så ha det! 

PS. egentligen vill jag bara släppa allting och göra bara sådant jag tycker om. Fika, rita, läsa, skriva, vänner, kasper, och-så-vidare. Dessutom skulle jag verkligen vilja ha en bra kamera och lära mig att fota. Jag ska önska mig en system i julklapp även om den chansen kanske är liten. Men om, jag skulle få en så tänker jag tortera och tvinga mediaelever att lära mig fota. För jag vill faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Kasper

Jag vill också!

Vara med dig och att du ska få en systemkamera hehe ^^

2010-10-22 @ 00:33:59
Postat av: Cornelia

Jag kan, om du vill, lätt lära dig fota :)

2010-10-22 @ 11:20:37
URL: http://hansgustav.blogg.se/
Postat av: Cornelia

okej men säg till när du vill lära dig så lär jag dig. Du får gärna göra en lista på saker du vill veta och länka foton du vill kunna ta osv!

2010-10-22 @ 19:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0