Hej

Lite små förändringar på bloggen. Gjorde en fem min header och fixade till rubrikerna, nu får det se ut så här ett tag. Var så himla less på min gamla fula header.

Ikväll åker jag nog trots många om och men på skräckfilmkväll med klassisarna. Är förkyld så jag ids inte sova där på nått halvtaskgt liggunderlag, nä det blir till att sova hemma.

I natt kunde jag inte sova för jag hostade så mycket. Sen vid tre somnade jag, vaknade halv fem och typ dog av hosta. Kokade te för att kunna andas och sova. Vaknade nio, hostade lite och somnade om och sov till 11. Det är helknäppt, för jag hostar inte så himla mycket på dagen, det blir mest och värst när jag har gått och lagt mig.


Kommentarer
Postat av: moa

men det blir ju värre med slem och sånt då man ligger ned typ

2010-10-16 @ 21:22:42
URL: http://misscomplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0