Cha-chai

Imorse hade jag tänkt stiga upp tidigt som få och dra ut och springa, resultatet blev att jag slog av väckaren och vaknade 07.40 (fem min innan min buss går). Kände hopplösheten och orkade inte ens försöka.Tog med mig en liten flaska juice för jag hann inte äta frukost och sen promenerade jag till bussen i lugn takt. Missade 07.53 med några sekunder. Satte mig på bussen 08.01, lade ned laptopväskan på sätet bedvid mig och skulle ta upp min iPod. "Connect to power". Jättekul, livet leker verkligen. Kom för sent till engelskan och ja.
  Men sen, hände det bästa, ty Rosa hade köpt chaitépåsar och gissa vem som fick en! Jag skämtar inte, blev taggad på livet igen efter det + längtar råmycket till julen. Har också köpt en macka, lyckan.
  Just nu håller jag på med världens tråkigaste arbete, räddningen är att jag lyssnar på Kings of leons nya album och det är råbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0