25 Oktober

Ja, ända sedan jag hade idrott idag har mitt huvud bara dunkat, men man får väl skylla sig själv när man är vaken halva natten innan. Nu ska jag käka kaka, göra klart engelskan, ta en dusch och lägga mig och kolla lite på gamla how i met your mother avsnitt. Kommer nämligen inte kunna sova direkt för jag somnade vid sjutiden och vaknade för 41 minuter sedan. Jag som tänkte göra mycket skola, men sömnen är förrädisk.

Förresten, sen när kommer snön och smyger sig på i oktober? Det är bara inte rätt. Fast egentligen vill jag nog ha mer snö, förra vintern var väldigt extrem men det var också den finaste på länge, med tjocka snötäcken. Vintern har också sina bra sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0