Fiikha

Fika, ni vet det där som inte finns i engelskan.

Igår blev det femtimmars stationhäng med Sebbe och Henrik, riktigt trevligt. Att bara prata och slippa tänka så mycket. Fikade te och morotskaka. Vid åtta drog jag mig hemåt, fikade mackor och knallade över till Maria resten av kvällen.



Henriks bild
Idag blev det fetfika på schmäck med samma + Magnus. Cappuccino, halv kola macchiato och schmäckboll. Bara gott alltså. Jag blir ruinerad på fika, men jag känner att ska man bli ruinerad av något ska det vara av det.

Kom hem från lub(ledarutbildningen) för cirkus en timma sen och nu har pappa gjort fika med te+mjölk+honung och kanelbulle. Fikade förresten mackor på lub också,
jag håller på att bli en fikoman.

Kommentarer
Postat av: moa

låter ju supermys ju!

2010-11-12 @ 14:39:00
URL: http://misscomplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0