Summertime



Jag har mingrönt nagellack och det är råtufft!
Jag, har skickat iväg Maria på uppdrag att köpa en klänning åt mig (fast jag fuskade och la undan den, men det räknas ändå som ett ballt uppdrag). Säger bara blommig, tight, strapless och askalastuff som jag!

Jag vaknade imorse och insåg att igår var sista dagen för omval av gymnasie, well that made the choise much easier. På ett sätt, hoppas att arena kultur blir bra, jag tror det.
Längtar massa i alla fall. Kände bara att jag inte orkade läsa natur, så mycket plugg. Jag skulle säkert bara dö.

Åh, jag är så himla avundssjuk på min pojkvän som är på något soligt och fint ställe på Mallorca och glassar. Jag vill också ha värme, bli brun, bada i havet och få vågigt hår. Sommar. Jag har redan bestämt att det är sommar imorgon. Shorts och hatt låter som den perfekta planen.

Just nu lyssnar jag på asgrym saxofonmusik och ska kila iväg till Morfar en stund så ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0