Solsting

Idag, har jag och morfar suttit i ett soligt rum och färgat sidensjalar blåspräckliga med färg och salt, och det var hur mysigt som helst.
Det har varit varmt, soligt, bra. Helbra. Luften känns lättare nu, sommaren känns inte lika drömlik som förut. Det närmar sig. Har haft brun hatt, blå skjorta, höga randiga shorts, wayfarers, iPod och varit allmänt tuff och glad hela dagen.
Ikväll blir det nattiné med Maria, asskoj!
Himlen är rosa och jag funderar på att gå ut en stund tills dess.
Klänningen jag skickade Maria att köpa är asssssssssssssnygg, jag skämtar inte! Alla som hänger med mig i sommar kommer få se hur fin den är för så fort det blir varmare kommer den fram, bara det är ju en anledning att hänga med mig liksom!
Åh vad jag längtar efter sommaren, det bara sprätter i hela kroppen.
Jag vill hitta på något kul! Ingen som är på att åka ned till älven nununu och ta ett första dopp?
inte det? alla är så tråkiga!
Men det gör inget, för om cirkus en månad kommer humorn upp hit.
Jag har bara hört kritik mot Johnossis nya album, men det är ju hur bra som helst ka jag tala om, bara för informationen. Lyssnar på det just, NU
Jag tror jag har solsting eller nått, babblar bara på, men här får ni något konkret, jag är bara lycklig.

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Sv: Annars så räcker det nog om vi träffas lite innan modellmötet på måndag. Fick du det mailet via facebook? Klockan sex blir det, på station. Funkar det?

2010-05-12 @ 23:51:42
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0