ATJOOU

Usch, jag kung-fu fightar med världens sämsta förkylning. Starten gick ikväll för en halvtimma sedan, sedan dess har jag:

  • snytit mig
  • druckit c-vitamin brus
  • svalt alvedon och pollenallergi tabletter med ovanstående
  • snytit mig
  • tagit på mig pyjamasbyxor, tjocka tofflor, en tjocktröja och en tjock sjal
  • druckit en kopp citronté
  • sett ett avsnitt av sex and the city
  • gett förkylningen en rak höger!
  • snytit mig.

Skriver man snytit? Det ser rådumt ut. Ser ut som snylta, hur som helst så kämpar jag på så gott det går. Kan ju inte vara sjuk på fredag, då det blir slagsmålsklubben och Johnossi! Jag taggar ihjäl mig!
Anyway, håll tummarna för mig vad gäller förkylningsbekämpning.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Stavningen kan jag hjälpa dig med - snutit. När det gäller förkylningen får du väl fortsätta att snyttelisnyta dig. Annars kan jag bjuda på en kopp te med honung?! =)

2010-05-25 @ 11:14:52
Postat av: Anonym

Gillar din blogg. den dök upp på blogg. se och jag råkade klicka på den och oj här hamnade jag. du skriver bra :)

2010-05-29 @ 15:58:32
URL: http://pernillakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0