Umeslask

Mitt hopp för våren gick lite i bitar idag. När jag satt på spanskalektionen och höll på att avlida av tråkighet kastade jag en blick ut genom fönstret, gissa vad jag möts av? Det snöar. SNÖAR. Herre gud, jag orkar verkligen inte med mer snö nu. Att springa runt med en hårtork över hela världen börjar ärligt kännas lite lockande. Jag som hade planerat att plita in till stan på cyckel, adjöss till den idén och hallå bussen. Hämtade ut det beigea festivalarmbandet på folketshus, då kändes allting lite bättre faktiskt.


Umeå Open 2009 var ganska så jättebra!

Kommentarer
Postat av: Kasper

Gjorde du? Du skulle sagt till det gjorde jag med ^^

2010-03-25 @ 19:10:41
Postat av: Amanda.

Sv: Haha ja kolla den spretluggen!

2010-03-28 @ 18:06:14
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0