Million dollar smile





Skulle inte ha något alls emot att vakna upp en morgon, kolla mig i spegeln och märka att mitt hår såg ut på det här viset!
KOLLA UNDRE BILDEN, VAR TOG RÄLDEN VÄGEN! Känns tomt, men snyggt som stryk. Folk säger att jag ser ut som en ny människa, det känns nästan lite så. Lite ny. Förnyad. Asgrym. Snygg. 
Jag önskar att jag vore en morgonmänniska, imorgon bitti ska jag låtsas att jag är det för att hinna lockelilocka mitt hårelihår. 
På fredag har jag förhoppningsvis en himla kul film att visa, idag har det filmats och filmats till ett svenska arbete som ska in på fredag, Jag tror det kommer bli råbra! Håll om era tummar för det. Ska kasta mig in i duschen nu.

Kommentarer
Postat av: Karre

JAG HAR VÄRLDENS SNYGGASTE FLICKVÄN!!!!

2010-03-04 @ 01:05:09
Postat av: Coco

SNYYGGGTT!!!!

2010-03-04 @ 08:20:54
Postat av: amanda.

assnyggt jag dör

2010-03-04 @ 08:36:58
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Jossan

Härlig känsla :) Du har jättefina tänder så nu får du visa dom ofta :D

2010-03-05 @ 08:10:44
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0