HULKSPER :D

Tiden bara rinner iväg och vad sitter jag och gör.
ingenting.
Men jag är ju så himla ointresserad av världsekonomi, jag orkar bara inte. Ju längre jag väntar med att läsa på desto säkrare blir jag på att jag inte orkar med det. En fin, ond cirkel. Om jag sätter igång nu kanske jag kan trycka i mig två timmars effektivt plugg. Dvs om jag hade börjat med det istället för att skriva de här raderna. Helvete. 
Egentligen vill jag bara ringa och prata lite med världens bästa men jag vet att det kan ta timmar, som jag egentligen inte har råd att förlora. 
So, here's tha plan, 
1. pluggapluggaplugga
2. ringaringaringa
3. plugga..
4. Television
5. Stålmannen
6. Sms
7. Sova

Såja, nu har jag en vettig plan att sätta i verket.

  

Hulksper!
jag kommer somna innan jag hittat boken, jag är så himla trött.

Kommentarer
Postat av: Kasper

Kasper är gröööön!

2010-03-30 @ 21:30:12
Postat av: Amanda.

I like that pic

2010-03-31 @ 08:19:18
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Pekka pekka du måste lägga upp bilder från open! På dir! Och den konstiga videon från discot! :D

2010-03-31 @ 13:19:50
Postat av: Ebba

Du liknar Spiderchick på din header bild! :-)

Ha det så bra// Ebba

2010-03-31 @ 14:03:57
URL: http://ebbadahl.blogg.se/
Postat av: Felizia

Fin blid :)! Kolla gärna in på min!

2010-04-01 @ 08:29:25
URL: http://feliziaeskilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0