hansgustav

Igår satte jag mig på bussen och åkte iväg till midgård där jag träffade Cornelia och Jessica för att fota. Mitt hår var gult och ojämnt men ändå. Det var trevligt på midgården, Cornelian följde mig till stan efteråt och när jag kom hem kokade jag nudlar. Det är en konst att koka nudlar.  
Det bästa med att ha det orangea håret var att få chocka folk, Jag fick allt från intresserade blickar till dödarblickar till komplimanger till duserinteriktigtklokut.


Idag har jag spelat in film till engelskan, blev rätt bra, filmen smyger sig hit i framtiden.
Ikväll har jag varit på ledarutbildning, nu sitter jag i min blåa fåtölj och väntar på att huvudet ska explodera, jag har skitont i skallen. Jag längtar tills jag får börja på midgård, jag har INTE orange hår längre! Nu är det typ, honungsbrunt eller nått, råfint i alla fall. Aj mitt huvud. ajaj, AJ. Skit.

Just höll på att glömma, det är Cornelia som har tatt alla bilder, ni hittar henne på hansgustav.blogg.se!

 Jäkladunderdummahuvud. Jag ska koka te och läsa stålmannen.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tack för alla fina länkningar xD Jag vill se ditt hår! :D

2010-03-19 @ 13:16:57
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0