Vänskapsband & hallonté

Om sju dagar åker jag till tavelsjö och är där, solar badar och tar det lugnt med 95:a konfirmander, sen, efter det blir det göteborg med familjen Irgens till deras sommarställe. Det ska bli hur skönt som helst att bara komma bort ett tag. Förhoppningsvis till solen och värmen och lugnet.
Idag har jag inhandlat lite kläder, och jag köpte en jättefin bikini för ett tag sen också så nu är jag redo för riktig sommar!
Nu ska jag kika lite på ingen bor i skogen, hitta något gott i mitt kylskåp som vill kolla på det med mig, läsa lite i "fågeln som vrider upp världen" också, och kanske träffa Maria en stund. Alltså, Maria är en sån som aldrig försvinner. Jag tror med handen på hjärtat att vi är vänner livet ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0