Skolavslutning

stal bilderna av Maria!

Igår, var grundskolan över.
Det är sällan man får känna sig så vacker som jag gjorde då.

Tårta, betyg, finafina klasskamrater, allt var faktiskt jättefint, till och med vädret! soligt och fint.
Maria J kom till mmig på morgonen och vi gjorde en väldigt god pangkakstårta. Jag säger bara nutella och drottningsylt, mumma!
Rektorn höll sitt årliga inövade och motoriska tal, men hur motoriskt det än är ska det ju finnas där varje skolavslutning.

Efteråt åt vi god lunch jag, Kasper, Farmor, Mamma och pappa. Jag fick ett jättefint skivställ och lite pengar. Sen åkte vi allihopa till morfar och åt tårta där.

På kvällen cyklade jag och Kasper in till stan och mötte upp med mina klassisar. Kollade på asgrym dans, sen tävlade jag och Maria J i allt. Sumobrottning, backklättring och en massa annat. Lyssnade på TCs musik-klass, Herman och Henrik var jätteduktiga, TCs musik-klass(er?) knäcker ju. Tivolit var inte mycket att se.

Jag och Sebbe missade halv tolv bussen hem, så vid tolv-halv ett nån gång började vi gå mot umedalen. Jag var trött och allting blev då plötsligt mycket roligare. Vid kvart i två hade jag i alla fall tagit mig hela vägen hem. Hemskt trött och smått mörbultad.

Det var en trevlig kväll och jag hade massa kul! Hela dagen var en perfekt avslutning av nian.

Sommaren kommer bli råbra. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommaren with tha moaaaaaaaa :*

2010-06-12 @ 21:52:39
Postat av: maria♥

jaa, det var rågott;D

på café göteborg ;) dock fett dyrt där!

2010-06-13 @ 11:31:22
URL: http://maariabodin.blogg.se/
Postat av: Gustavrebecka

This is a very good site. Thank you.

2011-09-08 @ 13:22:45
URL: http://gustavrebecka.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0