sommar på burk



Det är väl sommar på riktigt nu då.
Igår, spenderades dagen på en handduk nere vid älven med Maria och Sebbe. Riktigt härligt väder, lite bad och lite träffa spindel med kast med liten sten.
Kvällen, spenderades också den nere vid älven, med Moa, hennes pojkvän och Arvid. Grillade korv och marshmallows och hade det bra. Blev lite spontanbad också. Tur att jag är en riktig man som hade gjort en riktigt stor eld innan!
Det var en skön sommardag i alla fall, nu måste jag gå och duscha för jag har fortfarande sotiga fötter och jag luktar som rökt lax hela jag, och mina kläder också för den delen!

Kommentarer
Postat av: ombeeen

hihhi men det va ju 3vligt :D

2010-06-24 @ 13:22:26
URL: http://misscomplain.blogg.se/
Postat av: cornelia

SV; Tack!

2010-06-24 @ 13:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0