Nytt



Linne från rut m.fl.
Cycklarbyxor med spets från gina
Rutig skjorta från Emmaus

Sen så köpte jag två stycken råfina klänningar från Emmaus, en blå glansig klänning som är hur fin som helst fast lite för stor. Ska sy om underkjolen lite och göra bältet kortare så blir den bra. Också köpte jag en jättesupertanting klänning som går ända ned till fötterna, men den var i 36 och hande fint mönstor och fina färger. Den ser verkligen ut som en klännig som skulle kunna klä en nittiårig tant som bor i florida och bakar bullar hela dagarna, med en ljusgrå knut på huvudet. Ska sy in den lite i midjan och lyfta upp veckningen till midjan(från höterna) och ja, det kommer bli fint. Kort ska den vara också.
Okej det där kanske inte sa er så mycket, men jag ska visa före och efter bilder sen när jag är klar!

Kommentarer
Postat av: Corneliusamalie

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 08:55:56
URL: http://corneliusamalie.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0