GRATTIS TE JA



Såhär glad är jag för att jag fyller sexton idag!
Nu ska jag fira det med att göra födelsedagskaffe åt mig själv och om vädret tillåter, villket det verkar göra, sätta mig ute på altanen och läsa fågeln som vrider upp världen. Sen har jag en uppmaning till alla människor där ute i cybervärlden, läs något av Haruki Murakami! Göööörrrr ddeeeett! GÖÖrrRRR DDEEEETT! Jag är ju typ kungen av hypnotisering. Nä men seriöst, han skriver hur bra som helst.
Men grattis till mig i alla fall, nu blir det kaffe. HURRAA

Kommentarer
Postat av: KASPER

GRATTIS TILL DIG



PS. söööt

2010-06-16 @ 15:26:40
Postat av: C

DU JA<33 Grattis förresten :D

2010-06-17 @ 03:25:25
URL: http://hansgustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0