pang bom byxdress?

Aj vad det svider.
Idag när jag skulle slå mig ned på en stol på skolan för att börja planera på shortsdressen jag skulle sy så råkade jag, i samma sekund jag satte mig, hugga mig i handen med min penna. Det är en sån med stift och jag högg mig råhårt med metallgrejen längst ut. Man skulle kunna tro att det var ett mördarredskap. Nu har jag ett stiligt litet svidande jack i handen. 

Utöver det har jag stora planer för shortsdressen, den gör sig hur bra som helst på papper, sen om den går bra att sy och hur det nu blir återstår att se! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag köpte en supersöt randig shortsdress på bejond retro i höstas men har aldrig riktigt vågat använda den. Byxdressar kan både vara frikkin hot och helt galet fult. Hoppas din blir fin!



Och en sak till, ang. modevisningen. Det skulle vara superkul om du ville, men jag förstår om det skulle vara läskigt. Förra året var det tretusen pers i publiken tror jag.

2010-01-15 @ 18:00:16
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: karre

1. Byxdress äger!

2. Förövrigt funderar albin och jag på om amanda just stavade beyond retro med "j". Albin funderar på att säga upp bekantskapen med henne.

2010-01-15 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0