Utmanad av slarvid

1. Hur många av varje djur skulle du ha om du måste ha minst en av: Kyckling, kattunge, majsorm och liten kolibri?
tre kycklingar, två kattungar, tio kollibrier, också kan vi väl slänga in 1.5 majsormar även om jag inte vet vad det är!

2. Tre bra kvinnor och deras bästa kvalitéer.
Det här vär svårt, har inte tänkt så mycket  på det. Men som nummer ett måste jag säga farmor. Hon är så himla go' och har världens härligaste skratt. Dessutom tar hon alltid mitt parti när jag och pappa kivas, det är jättekul för han blir jätteägd.
Sen tar jag Angelina Jolie, och jag måste säga att jag tycker inte hon är överskattad. Hon är otroligt snygg och fixar alla sorters roller. En väldigt duktig skådespelerska helt enkelt.
Sen blir det svårt, alla mina vänner av det kvinnliga könet får en gemensam plats här: Ni är snygga hela högen. Gud vilken ytlig grej att öppna med. Sen så är det många jag kan prata med och har extremt kul med, så tack för det! Nu funderar ni säkert på om ni kan ta åt er av detta, gör det säger jag bara.

3. Den du tror vore en stor förebild i 1. klädstil och 2. personlighet, om du vore av motsatt kön.
1. Robert Pattinson, tänker mig en ganksa slapp stil med svarta jeans, nån tisha och en skjorta för det mesta.
2. Svårt, om jag ska ta någon in real life så att säga blir det nog Herman för han är alltid så himla rolig!

4. Ett bra barnprogram (låtsas inte som att du inte kan några).
Jag tyckte sjukt mycket om Doris och Gösta när jag var mindre i alla fall. Sen gillade jag totally spies och pokemon också. Och silor moon fast jag minns inte så mycket av det för jag var typ 7 då. Fixade inte att säga ett så det får bli dem!

5. Tre saker du önskar du kunde göra oftare.
Just nu bada, ute i havet eller i en sjö. Fast det kan jag ju hela sommaren. Det är väl få saker jag önskar att jag kan för att jag inte kan det. Virrigt, nä men vad jag menar är väl att jag önskar att jag kunde ta mig tid till att teckna och kanske skriva lite oftare, men det är ju saker som jag skulle kunna fast inte gör.

6. Om du fick välja mellan att skriva en låt som var underbar, att måla en tavla som såldes för miljoner eller skriva en bok som blir en större succé än Twilight, vad skulle du välja då?
Jag tror nästan att jag skulle skriva boken. Jag kan inte skriva musik, och om jag gjorde en så fantastisk tavla skulle jag aldrig vilja göra mig av med den. Det är ju som att sälja ett barn! Dock är ju tavlor rätt coola efter ens död.

7. En film som du älskade från sekund ett. Eller, säg tre olika.
Oj vad svårt, film är liksom en förbrukningsvara för mig. Även om jag tycker mycket om en film så har jag svårt att lägga dem på minnet, det blir liksom mer en upplevelse. Det är inte så djupt som det låter. Men tre filmer i alla fall:
Remember me. Så otroligt fin film och usch vad hemskt den slutade. Robert Pattinson är så fin i den också.
Sherlock Holmes. Jag älskade allt med den, musiken och uppbyggnaden, ALLT.
Amelie Från Montmartre. Det gör ingenting att den är så väldigt hypead för det är den faktiskt totalt värd. Det är en underbar film och jag tänker inte ens säga något mer.
Som ni märker är de tre ovansående ganska nya filmer, detta på grund av gudfiskminnet. Det finns säkert en massa fler filmer som jag t.o.m. tycker bättre om men men. Sen tycker jag om hitchcookfilmer, bondfilmer och tintinfilmer också, fast nu ska vi inte gå in på det.

8. Vilken låt skulle du vilja kunna spela? Och på vilket instrument
Huga vad svårt. Men jag önskar att jag kunde sjunga sådär breathtaking i alla fall, detta till diverse låtar. Just nu, skulle jag nog vilja kunna spela piano och sjunga på ett rättmätigt sätt till 9 Crimes

Lägger väl själv till en fråga också:
9. Vilken karaktär i Seinfeld skulle du vilja vara?
Hoho jag skulle så lätt vara kramer. Världens knäppaste och naivaste snubbe. Kramer är bäst.

Jag utmanar Kasper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0