Star Struck

Jag och Maria har slappat och kollat på Star Struck. Mys, i stil med high school musical. Ni vet så där töntigt smörigt och romantiskt att man blir alldeles varm i hjärtat. Synd bara att dom aldrig kysser varandra på riktigt i sådana filmer, blir så arg av det. Jag började hoppa i sängen när filmen slutade utan en kyss, och det var inte glädjeskutt! Sen la jag fram förslaget att vi skulle kolla på vuxenfilm istället för disneyfilm, fast det var inte så jag menade... ville ju bara ha en filmkyss.
Jag ville bara säga också att jag har börjat odla mustasch, vad tycks?
Nä, ville bara säga hur mycket jag gillar mitt långa hår. Är trött och knepig, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0