Saker jag inte längre gör

  • Tar bilder av mig själv. Har nästan helt slutat med det. Om man kollar i min dator på bilder från förr möts man av en stor mängd egobilder, but not any more. Bara när jag känner att jag måste visa mitt ansikte på den här bloggen.
  • Handlar kläder. Okej jag har varit jätteduktig nu på att inte slänga bort en massa pengar på nya kläder. I alla fall senaste månaden. Köpa saker innan jul till mig själv rent allmänt har jag varit duktig på att inte göra.
  • Skolarbete. Men det ska det bli ändring på, nu sista veckan ska jag kämpa mig igenom allt som jag har släpat på allt för länge. Har skolarbete upp till öronen, men det skall tas itu med från och med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0