Run it off

Umeå är ganska kallt och tråkigt just nu. Vattenkokaren klickade just till och chaíte är på gång. Ikväll drog jag mig ut och sprang/gick/dog i en timma. Har inte gjort det på länge och det var riktigt skönt. Hade Mavericks i lurarna, det var bra springmusik.

Och på tal om chaíte bakades det scones hemma hos Mimmi med henne och Hanna igår, himmelskt säger jag bara! Scones och hallonsylt och chaíte är en bra kombo. Sen vid femtiden skildes våra vägar och jag knallade hem till Kasper. Somnade till "en långvarig förlovning" på kvällen och vaknade två timmar senare lagomt till att ta bussen hem. Kasper är finast.

Nu, attempt till läxor

Kommentarer
Postat av: Petter

SV: För att dåliga filmer äger.

2010-12-09 @ 19:46:49
URL: http://kaptennintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0