Musikhjälpen

Det är fint ute nu. Snön är iskall och fluffig och lätt. Som ett sockervaddstäcke som pryder gatorna. Det är inte för kallt ute utan lagomt. Det är så fint att man går omvägar med hunden bara för att få se mer av det.

Just nu sitter jag och kollar/lyssnar på musikhjälpen på tvåan som Sebbe tipsade mig om. P3 sänder radio från ett glashus i malmö också försöker de på olika sätt samla in pengar till behövande barn och så vidare. Man kan önska en låt och skänka 50 kr eller mer. De auktionerar också ut en massa tuffa grejer, det är faktiskt roligt att kolla vad som auktioneras ut. Bland annat finns det en auktion om att Annika Norlin skulle skriva en kärlekslåt till en. Jag tror budet var uppe i plus/minus 12 000 kr sist jag kollade. Det är i alla fall jättebra och ni borde klicka in och kolla på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0